Bocken från Gävle

Varför envisas dom varje år med att sätta upp den här bocken i Gävle? Tillslut kommer ju någon att tända på den igen, det kan ju inte vara en slump varje år. Jag tror att allt är ett stort PR trick från Gävle stad. Dom tänder helt enkelt på den jäveln själva. Lite som 9/11 dokumentären, den korrupta versionen där dom tror att regering och allt är iblandat. Skulle inte förvåna mig om det har tisslats och tasslats om vems tur det är att tända på, vem som ska ta hand om media och få Gävle i rampljuset. Tycker synd om de som bygger bocken, säkert fått lämna fru och barn, allt för att bygga den perfekta bocken. För att sedan få se den stå i lågor. Gävle, mysigt men samtidigt korrupt.

På min startsida kan man följa bockens väg till aska varje dag, 24/7 och bilderna uppdateras var 20e sekund.
Det här mina vänner, det är underhållning på hög nivå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har det hänt !

http://existenz.se/out.php?id=11356

2008-12-28 @ 00:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0