Marina Plaza

Det har nu gått 3 veckor sedan firmafesten i Helsingborg och jag har fortfarande inte orkat ringa till Marina Plaza och be dom skicka min laddare. Kan inte skylla på att jag inte haft tid, för är det något jag har så är det tid. En gnutta lathet och lite fel prioriteringar kan jag nog skylla på. Jag har fått låna en kompis laddare i 3 veckor nu, har funkat kanon för mig men nu behöver hon ha tillbaka den. Vad gör jag nu?

Min lösning på problemet blev så här; Tar tillbaka min förra mobil från min bror som han har lånat eftersom att hans har gått sönder. Ni tänker; Du som har så mycket tid, varför ringer du inte bara hotellet och be dom skicka den?
Jag hinner faktiskt inte idag, ska spela playstation 3 och äta pizza.


Gör ett försök, om det nu mot förmodan skulle vara någon från Marina Plaza som läser denna bloggen så kan ni väll maila mig om laddaren, tror det blir lättast så för båda parter.

Eller om någon har en laddare till en LG KF700 över, just holla at ya boy


Kommentarer
Postat av: Gelé

Du borde ha ring Hotellet. För så jävla dålig som du va på FIFA så hade det varit bättre att lägga den tiden på att ringa hotellet.. HAHA

2008-12-18 @ 11:53:41
Postat av: Skorp

Du kan dra åt helvete, du vet jag tar dig 1 on 1 alla dar i veckan. Du kan inte glida på Robin i hela ditt liv.

2008-12-18 @ 17:00:39
Postat av: Gelé

Bring it "Mr Jag kan bara spela med Inter" haha

2008-12-22 @ 10:57:09
Postat av: Skorp

Haha, du vet mycket väl att jag kan spela med andra lag. Men ingen kan hantera Zlatan som jag, mår dåligt när jag ser andra försöka

2008-12-22 @ 11:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0