Meddo

Måste bara få skriva ut mitt hat en stund. Varje dag stör jag mig på samma reklam på mix megapol, dom andra lägger man kanske inte märke till så mycket, eller man bryr sig inte. Men denna är ta mig fan fullständigt idiotisk, det är Meddo solarium som gjort den.
Jag tolkar det som att de är en man och en kvinna som träffar varandra på stan och så här lyder konversationen;

M = Man
K = Kvinna
RR = Klassiska radiorösten

Busvissling
K - Men Heeej
M - Heeeeeeey baaaaby (Något slags elvis inslag i rösten)
K - Ao Ao Ao Ao Ao (Kvinnan stönar eller blir slagen, jag vet inte)
RR - Hade du tänkt att vara fräscht brun i helgen, drop in sola på meddo idag så är du brun på Lördag

Ska det här vara ett samtal? Och vad har konversationen med solarium att göra?
Vill dom man ska tolka det som att mannen precis varit och solat, ser en snygg tjej och skriker "Heeeeeeey baaaby"
och sen får han ligga direkt.

Hoppas att dom inte har hyrt in en dyr reklamfirma för att komma på det här briljanta inslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0