Stockholm

Imorgon åker vi till Stockholm, jag, Jon och Dennis. 3 smålänningar i en bil på väg till storstaden för att se årets förmodligen bästa konsert. Vi ska även få äran att träffa min gode vän Dith som har flyttat upp, han har helt enkelt kommit några steg längre än mig i livet. Han är kanske 10-20 rutor framför mig, jag står fortfarande och stampar på Gå. Kommer bli en mycket rolig helg, med mycket alkohol och mycket hip hop. Jag känner mig så jävla taggad, kanske lite övertänd. Är kanske så hypad att jag kör av vägen på vägen upp, adrenalinet pumpar redan nu. Ska inte bara ha en 3 dagars fylla, jag kommer även att få se The Game, LIVE.



"Det har ni inte råd med där hemma i stugorna" SBMM

Kommentarer
Postat av: Ramin 1000apor

Tuuungt! Ses där.

2008-12-05 @ 23:16:40
URL: http://www.1000apor.se/blogs/nouri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0