Spontaneity Made Us

Förra söndagen var vi bakfulla som vanligt, vid 5 tiden blir jag och Ozy utkörda från Robin, för han hade tydligen världsproblem att lösa. Jag och min vapendragare bestämmer oss för att gå ner och hyra en film.

S - Ska vi inte gå och kolla om det har kommit några nya ps3 spel?
O - Jo fan, hade varit kul att klara ut något spel.

Vi kollar hyllan succesivt, rad för rad, vi hittar ingenting som lockar riktigt.
Går vidare mot filmerna, men innan vi gått förbi så får vi ögonen på en stor jävla låda, stor som en flyttkartong.
Rock Band står det på kartongen med stora bokstäver. Jag och Ozy kollar på varandra, ska vi?
Vi dividerar lite, det är slutet av månaden, båda har dåligt med pengar. En kvart senare bestämmer vi oss för att slå till.

Vi har nu startat ett band som heter Spontaneity Made Us, medverkande i bandet är; Ozy Rock och Skorp Maniac.
Artist namn och grejer, och vilka jävla hängivna tv-spels fans vi har. Vi står i valet och kvalet, ska vi säga upp oss från jobbet och satsa på bandet? Vi tror båda vi har det som krävs, tror ni?

P.S Vi behöver en sångare till bandet, vill ni komma på audition så släng iväg ett mail till [email protected]

i

Det är inte alla som ska gå ner och hyra film för 40:- och kommer ut men en hel jävla tv-spels orkester för 2000:-

Kommentarer
Postat av: D

"vad gör det om hundra år när allting kommer omkring" Jag hyllar! kan tyvärr inte sjunga :(

2008-12-03 @ 21:44:59
URL: http://dlicious.blogg.se/
Postat av: cal

Hahah, fan vi korde med utan trojor i borjan..eller fan, det gor vi nog fortfarande nar tillfalle ges.

2008-12-04 @ 09:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0