Åkbandet på

Idag har jag haft öppet hus här hemma, här kunde man njuta av aktiviteter som att; dammsuga, tvätta 2 veckors tvätt, svabba golv, tvätta påslakan/lakan, diska och rengöra hela badrummet. Tyvär så var det ingen som dök upp, så jag fick göra alla aktiviteter själv. Har gått här från klockan 5, rappat med i texterna från LAX albumet och känner mig som en riktig gangster när jag sveper över golvet med min mopp. Men jag börjar lära mig det här nu, med rutiner och allt.
Just nu håller jag på med att köra sista maskinen, är färdig vid 11. Sen ska jag ta en cigg och gå och lägga mig.

Im living the dream.



Kan snart slänga denna lappen som min mamma hjälpt mig att skriva.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Okej.. jag bara måste... Du är ju för skojig ju! :D Go Gansta.

2008-12-11 @ 07:04:26
URL: http://victor.babyblogg.se
Postat av: Skorp

Tackar tackar :)

2008-12-11 @ 10:45:56
Postat av: Mattias B

HAHA nice note ;)

2008-12-12 @ 23:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0