Viva el Mexico

Var och handlade igår, gick förbi frysdisken lite snabbt, men en sak fick mig att stanna till. Gorby´s piroger med taco smak, har inte ätit piroger på säkert ett år och tacos det älskar jag. Tilläggas ska att jag inte gillar dom vanliga Gorby´s pirogerna, men med taco smak, det kan väll inte gå fel?
Köper ett par stycken. (ibland är faktiskt även jag för lat för att göra riktig mat, tro det eller ej.)

Premiären var idag på lunchen, det kändes så bra allting, livet leker just nu, ska ju få äta mexikanskt på en torsdagslunch det är ju inte varje dag. Men jävlar vad besviken jag blir,  det känns som att dom har missat en eller ett par ingredienser* typ allt som har med tacos/mexico att göra. Den smakar ju precis som den förra. Samma vidriga köttfärs och torra kanter. Jag känner ta mig fan ingen skillnad. Hade jag nu varit Blondinbella så hade Gorby's fått reda på kritiken och dom hade garanterat skickat en låda med piroger eller pengar. Men vad ska jag göra? Som har 20-30 unika besökare per dag, det kan bli lite som filmen 300 det här. 

Har vi kommit till den delen i relationen där vi känner att vi kan lita på varandra helt? Isåfall, köp aldrig dessa piroger!

*Fick googla fram det här ordet, försökte många gånger, ingridienter, ingredientser m.mGorby´s vs Skorpan 1-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0