Dyster & Självgod

I onsdags förra veckan får jag höra att jag både är dyster och självgod. Detta av 2 helt olika personer. Den ena tycker jag var dyster, den andra självgod. Är detta en bedrift?


Synonymer för dyster

sorglig : ödslig, ledsam, tryckande, trist, tråkig, bedrövlig, glädjelös, färglös, sollös, mörk, svart, grå, ruggig, luguber


 

Synonymer för självgod

självbelåten : egoistisk, egenkär, egenrättfärdig, självklok, självsäker, dryg, syffisant, inbilsk


Detta är ju inget jag kommer skriva på min kontaktannons iaf.

Tjabba jag är en härlig kille på 22 jordsnurr som gillar härliga strandpromenader, mysiga hemmakvällar, resor m.m Dock så är jag även dyster och självgod, hoppas inte det ska störa vårt förhållande.

Jag tycker verkligen detta är en helt fel bild av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0