Svininfluensan

Svininfluensan, svinkoppor det är inget jag skulle vilja ha inpregnerat på mitt cv. Jag menar det klingar ju inte så jävla bra det låter ju faktiskt riktigt brutalt och äckligt. Just det här med svin det låter som att grunden till smittan skulle kunna vara ett tidelag som följs av vanligt sex till en handskakning och sen är cykeln igång.

Hörde på radion att vissa islamister vägrar att kalla sjukdomen för svininfluensan därför att grisen är helig. Dom kallar den istället för  Mexikanskasjukan. Grisen står fan högre än er, era jävla mexare!

Varför inte bara ta någon ordkombination från latin? Inte en jävel som fattar vad det betyder men det låter oftast bra.
Lite farligt så där.

Kommentarer
Postat av: ozy

hade fan svinkoppor en gång för längesedan, och skabb med. jag har varit rätt vidrig i mina dagar.

2009-04-30 @ 11:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0