Fel kombination

Jag var och handlade själv innan idag och på min lista stod det;

Toapapper
Kex
Brieost

En ganska tragisk kombination i mina ögon då det var det enda jag köpte.
Jag tycker den speglar ensamhet och misslyckande, hade jag nu lagt till en tub med handlotion på listan så hade det varit ett snäpp värre. Nu vet jag inte om kassörskan tänkte som jag förmodade att hon gjorde, men jag kan tänka mig att hennes bild såg ut på ett ungefär;

Nee stackars kille nu ska han hem alldeles ensam till huset för att hans föräldrar är förmodligen bortresta. Där ska han tända lite ljus, duka fram kex och brie på mammas gamla silverfat. Sätta på någon mjukporrfilm och tokrunka upp alla 8 toarullar.

Jag vet inte det kanske är en absurd tanke men det är just något med att handla toapapper. Jag gillar det inte.
Det känns som att hela affären stannar upp när man lyfter upp paketet, även om man försöker göra det ljudlöst.

Sanningen är att kex och brie är fan bland det bästa jag vet och idag har jag avnjutit det med en bättre Ozy och en bättre öl till Manchester - Valencia. Lite livsgläde en Onsdag det gillar fan jag.

Kommentarer
Postat av: Kussen

Toapapper..., Robban!? Testa att köpa medel mot svamp i underlivet på Apoteket.... toapapper!!

2009-08-06 @ 10:17:37
Postat av: dith

det här med att handla toapapper skrev blondinbella om en gång på ett sätt som är slående likt ditt. jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Att du är lam för du vill vara som henne, eller är jag den lame som läst i hennes blogg?

2009-08-06 @ 22:48:20
Postat av: Skorpan

Haha eftersom jag inte läser hennes blogg så hade jag inte en aning om att hon skrivit om det. Men att du läser hennes blogg kom som en käftsmäll. Shape up Dith, shape up

2009-08-06 @ 23:19:05
Postat av: ozy

eller så är det lamaste att skorpan och blondinbella har samma tankegångar? shape up Gimli, shape up.

2009-08-09 @ 00:06:27
Postat av: ozy

sen skriver man inte stor bokstav för veckodagar mitt i en mening.

2009-08-09 @ 00:07:16
Postat av: Skorpan

Ok konstapeln

2009-08-09 @ 12:37:44
Postat av: leila

om tre år kan ni kanske kalla mig för konstapeln! haha! cop-leila!

2009-08-10 @ 13:43:21
URL: http://ninetynineproblems.blogg.se/
Postat av: ludde

hahahahahha vilken jävla blogg! diggar den som fan ju ;) Mera toapapper historier!

2010-05-07 @ 11:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0