Tack

Skadade mig igår 10 minuter in i matchen. Jag vet precis varför och det var mitt eget fel.
Som jag skrivit tidigare så är jag ganska vidskeplig av mig, den skrocken jag väl tror på är jag fanimej noga med att den inte ska drabba mig.

Igår pratade jag med en kompis innan matchen, kommer faktiskt inte ihåg vad det var om men det är oväsentligt.
Vi ska precis lägga på och då säger hon;

- Du förresten, lycka till på matchen.
- Tack

Tack? Det är fan regel nummer ett att man absolut inte får säga tack när någon önskar mig lycka till. Jag brukar oftast styra undan det genom att mummla något eller svara mmm, det bästa är om man sitter i en situtaion där man kan säga detsamma.

Jag fick ångest efter samtalet, skulle jag ringa upp och ta tillbaka det jag sagt? Det kändes lite drastiskt. Jag gjorde ingenting av situation utan lät det passera. Men jag kunde inte släppa det, tänkte på det på vägen dit, under samlingen och i början av matchen.

Jag kom ändå ganska lindrigt undan, en lårkaka. Jag gick mest runt och fruktade döden.

Kommentarer
Postat av: Kussen

Du är tillbaka, visste att man kunde lita på en med rätt blod i ådrorna! kram

2009-08-05 @ 19:14:17
Postat av: Kiro

hahaha, tänkte verkligen på när du sa tack och la på att :"vafan säger han? tack? stupid!"

2009-08-06 @ 11:50:00
Postat av: Anonym

ist för tack kan du säga:

det kan behövas;)

funkar skitbra för mig=)

2010-01-14 @ 11:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0