En pop-up i vardagen

Jag får upp den här ibland. Blir lika rädd varenda gång, hjärtat slår snabbare, svetten rinner. Det är något med den röda färgen tror jag, den skriker ju ut att jag har problem.



Jag har respekt för den här jäveln, senast jag såg den så fyllde jag på mitt virusprogram i panik, ta mig nu då jävla virus, nananana. Men nu ska jag vänta lite, se vad som händer. Det vore nice om man skulle få en sån här pop-up i verkliga livet också, när något är just riktigt illa. Om man t ex dratt på sig aids, kontot börjar ta slut eller om någon är på väg för att göra slut på mitt liv. Så har man en chans iallafall att försvara sig.

Du har fått aids, vill du bli frisk?
Ja             Nej

Kommentarer
Postat av: Nero

Du kan bli av med pop-upen om du börjar betala för licensen din snåle fn, eller andvänd mitt lösen.



Andvändarnamn:666

Lösen: Nero

2009-02-16 @ 12:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0