"Jag är dum i huvudet"

Har fått så jävla ont i halsen, blir fundersam var det personalen på Mcdonalds som smusslat ner 5 rakblad i min burgare igår? Första träningsmatchen imorgon, ser fram emot det som fan så jag har ingen tid till att bli sjuk.

Skulle behöva huskurer, alla knep som man ärvt som har funnits sedan en lång tid tillbaka. Man kunde läsa om dom på runstenar, grottmålningar m.m. För det är ju alltid äldre personer som kommer med dessa tips.

Fick ett tips idag, det var att hälla i en jävla massa salt i ett glas vatten för att sedan gurgla det. Jag vet inte, på något sett känns det som att jag har blivit blåst och kommer säkert få höra "Haha va fan gjorde du det? Trodde aldrig du skulle gå på det, så jävlar dum är du."  Eller så kommer ett tv-team och plingar på dörren när jag står där och gurglar. Hej du har precis blivit blåst och är med i våran nya programserie "Jag är dum i huvudet"  Sen kommer en söt tjej och ger mig blommor, alla grannar är här, skrattar och applåderar åt mig. Sen kommer min vän som har blåst mig, fyfan där fick du mig din jävel säger jag och skrattar lite, sen kramas vi.

Jag skiter i det, nu testar jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är sant! Jag har också hört det!!

2009-02-14 @ 02:18:54
Postat av: Anonym

Glöm inte berätta hur det gick !

2009-02-14 @ 02:19:32
Postat av: Skorpan

Jag vet inte vad man ska säga om resultatet, det känns ju bättre i 5 minuter för att sedan komma tillbaka igen. Men ska fortsätta med det iaf, ska spela match nu, ciao

2009-02-14 @ 10:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0