Låt mig slippa snefyllan

Får jag ingen biljett till Glasvegas pga idioter som köper upp alla biljetter för att sedan sälja på blocket för 2000:- denna gången så kommer jag att gå lös med min AK. Eller åtminstone åka upp och spöa en jävel, eller iallafall åka upp och säga till dom på skarpen; Så här gör man fan inte. Nja skulle nog iallfall skriva ett mail där jag beskriver hur arg jag är, i ärlighetens namn så skulle jag nog bara skita i det, låta det va och skylla på oturen, som vanligt.

Back on track

Kommentarer
Postat av: ozy

vi kommer stå där robert! annars gråter jag och skriker: it's my own cheating heart that makes me cry.

2009-02-23 @ 17:09:23
URL: http://tryffelsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0