Lite färg kanske?

Precis kommit hem från en fruktansvärt jobbig träning, nej jag tänker inte försöka beskriva den för er, för ni skulle helt enkelt inte klara av det. Börja trycka i er massa tabletter, sneglar på rakbladen, fingrar på glocken av uttråkning, nej usch vad håller ni på med. Jag vill ju inte riskera livet på mina läsare för jag vet att ni skulle ta en kula för mig, känner att vi är på den nivån. Ett ömsesidigt förhållande skulle man kunna kalla det.

Finns det ingen där ute som skulle kunna ge den här bloggen en ny design? Lite färg kanske? Den ser ju för jävla tråkig ut, inredd som en jävla läkarmottagning där vit är den dominanta färgen med lite inslag av blått.

Hjälp mig nu


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va? Haha, tack för att du tycker min blogg ser super tråkig ut :P

2009-02-24 @ 12:36:46
URL: http://lation.blogg.se/
Postat av: Wilsson

Rött är din färg Robban...

2009-02-24 @ 13:26:34
Postat av: Skorpan

Jag litar på dig Wilsson, frågan är vem som ska lösa då?

2009-02-24 @ 22:54:29
Postat av: Skorpan

lägg till ett det* i den meningen, det är ölen som talar

2009-02-24 @ 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0