You just got Skorped

8:56pmSara

händet i kväll då?

8:57pmRobert

inte mkt du :P:P

jag jobbar till skillnad från vissa anddra

8:57pmSara

hahaha,

vadå

8:58pmRobert

jag går upp vid 20 över 4, jag hinner inte göra så mkt mer än att träna på dagarna :):)

8:59pmSara

fy fan.

:O:O

8:59pmRobert

Yea, that's me :)=

8:59pmSara

ska du göra så resten av livet`? :s

9:00pmRobert

nej för helvete

9:00pmSara

ska du göra sendå ;)`?

9:01pmRobert

Hoppa från viadukten

9:02pmSara

låter verkligen inte spm en bra idé

9:02pmRobert

Nja det kanske inte är tillräckligt högt det har du rätt i

9:02pmSara

hahaha, lägg av :d

9:04pmSara

seriöst vad har du för planer =)=)

9:05pmRobert

inte en aning, har planerat att backpacka lite i skandinavien, norge, finland, danmark, bara leva livet

9:06pmSara

fan va nice

jag ska också göra det

fast lite mer söder ut

9:07pmRobert

Finland är riktigt nice, har rest runt lite där innan

9:07pmSara

ok

jag ska till grekland. har ju lite släkt där nere så ska ner o mucha lite o försöka lära mig språket så jag kan prata med mina sysslingar :D:D

9:09pmRobert

Nice, har ju inga släktingar utomlands, men jag brukar hänga rätt mkt på finlands svar på lunarstorm, suomistorm, så man hänger med lite

9:10pmSara

heheh nice :D:D

kanske blir en finne en dag

9:11pmSara

haha

9:12pmRobert

Sökte medborgarskap för 2 år sen typ, fick sånt jävla Nej när dom hittade min slangbella i resväskan

9:13pmSara

hahah vah ?:P

9:13pmRobert

ja fyfan vilket levande det blev

det är ju populärt att jaga vildfåglar i finland med slangbella, det är en ganska stor sport

men man fick tydligemn inte ta in sin egen slangbella, så jag blev skickad till Åbo på massa jävla förhör

9:15pmSara

driver du med mig heller?

9:15pmRobert

nee fan

men det är 2 år sen :P:P

precis slutat skolan typ, och inget jobb, sökte meningen med livet

9:16pmSara

hahah okej, i finland? :P:P

varför just finland?

9:16pmRobert

hört mkt bra om det

Ibland är det bara för roligt att spinna vidare på lite saker, testa gränserna. Se hur länge man kan driva med en person. Jag hade kunnat hålla på längre.

Sara you just got Skorped ;)


Kommentarer
Postat av: ZooL

hahaha... du är en störd pojk ibland

2009-02-10 @ 11:57:11
Postat av: ELAK!

hahah alla kommer ju fatta att det där är jag!!!!! du haed ju inte behövt ha med det där med mina släktingar.. ganska avslöjande va :D

haha men men är man lättlurad så är man!! , skäms inte ;)

2009-02-10 @ 16:06:59
Postat av: ozy

fan vad taskig du är, robert! skulle aldrig få för mig någont sådant. blir rent ut sagt äcklad. fyfan!

2009-02-10 @ 16:37:58
Postat av: Unbeck

Jag blir mest förbannad för att du hela tiden lovar att ta livet av dig men inte gör det...men men, vad är väl ett hopp från viadukten? det kan ju vara långtråkigt, urtrist...eller i för oss om du hoppar, helt underbart!



Man lever ju på hoppet (lite göteborgshumor)

2009-02-10 @ 19:54:19
URL: http://boondock.blogg.se/
Postat av: Skorpan

Ja man kan ju alltid hoppas att jag någon gång tar steget. (Ännu mer göteborgshumor)

2009-02-10 @ 22:41:22
Postat av: Upprörd Stålt Finne

Okkäj, att driva om mitt sanna hemlann är int oppskattat. komme häm till dig tar med niven, dän är nyvässat. sära nåra gånger sän släpa upp dig till viadukten o kasta när dig... sän kissa på dig där oppefrån. så vi säs nästa gång dät är hält vindstilla XOXO FittMicke

2009-02-12 @ 17:43:40
Postat av: Skorpan

Haha, jag var ju seriös,fuck Australien, USA, Thailand, Finland is the shit!

2009-02-12 @ 17:55:05
Postat av: Anonym

Sara Sara Sara : )

2009-02-13 @ 20:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0