Söndag igen

I Söndags hände något som fick mig att känna mig riktigt jävla dum.
Det var som vanligt en dag efter en fylla utan gränser och jag ska hämta Robin och Ozy för att bakfyllekäka. Parkerar bilen på parkeringen utanför och ringer för att säga att jag är där. Inga konstigheter dom är på väg, innan dom hinner komma ner så upptäcker jag att det ligger fantastiskt mycket skräp i bilen. Jag ser en soptunna bakom bilen och går ut för att slänga lite. Jag lämnar bilen igång med musik på hög volym. Kommer tillbaka och ser att alla dörrar är låsta, är det någon som driver med mig?

Fan i helvetets jävlar jag har låst ute mig själv och har kommit åt låset med armbågen när jag gick ut ur bilen.
Det är lugnt tänker jag, har ju iallafall extranyckel till bilen i lägenheten. Det enda problemet var att lägenhetsnyckeln sitter i bilknippan. Nästa utväg kändes som att den borde vara att försöka gasa ihjäl sig.

Jag fick ringa en fastighetsskötare som fick öppna min lägenhet så jag kunde få min nyckel.
25 minuter stod min bil och förde oväsen, men fan vad gott det var med Max.

Jag har redan tillräckligt med ångest på Söndagar, låt mig va.


Kommentarer
Postat av: Robin

Tur att vi alltid finns där och stöttar dig min vän =)

2009-02-04 @ 10:07:26
Postat av: Eddie

Känns bra att livet går som planerat?

2009-02-04 @ 16:10:57
URL: http://eddien.blogg.se/
Postat av: ozy

tänk på oss som fick spela några matcher extra i fifa medans vi väntade på dig. jävla ego!

2009-02-04 @ 16:42:06
Postat av: Skorpan

Den dagen livet går helt som planerat då skjuter jag mig själv.

2009-02-04 @ 19:38:10
Postat av: ozy

en sak är rätt rolig. din blogg har ofta, precis under dina inlägg, två annons-banners. den ena är alltid: "hur kreditvärdig är du?". ha ha! skrattar jag då. för det är ju på din blogg. som att sätta en lapp på en hora där det står rfsu.

2009-02-05 @ 21:19:53
Postat av: Skorpan

Haha, klandrar dom inte, folk har rätt till att göra narr av min hantering av ekonomin. Likaväl som dom har angående Blonsinbella och hennes utseende

2009-02-05 @ 22:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0