The real Hell's Kitchen

Steker korv och kollar på Hell's Kitchen. Det är tydligen final och spänningen är på topp men jävlar vad aggressiv han är Gordon. Undrar vad han hade gjort om han sett mig stå här och steka korv nu. Det hade ju varit fel sorts korvar, för mycket margarin i stekpannan, han hade helt enkelt varit rasande. Tagit ett fast tag i armen på mig, dragit bort mig från spisen och ställt sig 2 centimeter framför mig. Där står vi, ansikte mot ansikte, jag känner hans andedräkt våldta min näsa.
Sen jävlar börjar han mata på med gliringar, salivet täcker mitt ansikte likt en flodvåg, men han ger sig inte.

Please Mr. Gordon, please

Han maler på, jag orkar inte mer, han har fått mig dit han ville, Jag trillar ihop på golvet, han kastar mina 5 sista korvar för denna månaden i ansiktet på mig.

Fuckin unbelievable säger han och skakar på huvudet för att sedan gå ut genom dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0