Hallå banken

Är ju ledig idag men är uppe med tuppen, jag älskar verkligen att gå upp ur sängen så tidigt som möjligt!!
Inte riktigt va? Jag är faktiskt uppe för att banken har bokat ett möte med mig idag klockan tio.
Jag har inte bokat något möte med någon bank utan det var kontoret i Stockholm som ringde och styrde upp det här.
Jag tänker att om en stockholmare ringer mig och tycker att jag borde gå på ett möte med min bankman, då borde det fan hänt något eller?

Har någon dragit pengar från mig i 22 år? Har någon rättsaktivist stoppat in större delen av mina fonder till Green Peace?
Jag frågade kvinnan vad mötet gällde, hon svarade; ni ska prata lite om din nuvarande och framtida ekonomi.
Jaha det låter ju intressant.

Jag vet precis hur det kommer att bli. Jag har verkligen svårt för personer med finklingande erbjudanden som man senare kommer att ångra att man köpte. Jag har svårt att säga nej.
Tänker på sist jag var inne på banken i något ärende, jag skulle bara sätta in pengar eller något, det var något simpelt iallafall. Ut kommer jag med någon jävla telefonbank som jag fortfarande inte testat, nya fonder i högerhanden och en bekräftelse på att jag börjat pensionsspara. Jag är 22 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0